raven59 raven59
375
BLOG

Przyznaję Łazarzu ! Pomanipulowałem...

raven59 raven59 Kultura Obserwuj notkę 4

"Aleś pomanipulował ..."

 

Przyznaję Łazarzu ! Pomanipulowałem...
 
 
He, he !  ;-)
 
Nie wiesz, że manipulacja to podstawa ?
Ostatnio mam z nią do czynienia nieustannie....
 
Muszę Ci się przyznać, że sam nie mam czasu na czytanie książek.
Książkę Toyah'a (tę "O siedmiokilogramowym liściu i inne historie") kupiłem hurtem jak tylko się ukazała razem ze wszystkimi książkami Coryllusa).
I... postawiłem a raczej położyłem na kupce pozostałych "książek do pilnego przeczytania".
I tak czekały, czekały - ciągle mi brakowało czasu - a kupka rosła i rosła
.
I wreszcie w ostatni długi weekend  zabrałem ze sobą dwie: Toyah'a:"Liść" i Coryllusa "Baśń...".
I przeczytałem od dechy do dechy.
Mimo, że prawie wszystko to co tam się znajduje już czytałem na blogach obu Panów, to czytałem to zupełnie na nowo.
Bez dawkowania i konieczności oczekiwania kolejny dzień na następny, nowy post, bez możliwości komentowania i bez komentarzy innych....
Zupełnie inna jakość - tylko ja i te historie.
Pełna głębia...
 
I o to chodzi.
 
Dlatego ważne jest abyśmy potrafili oderwać się od tych wszystkich bieżących spraw i znaleźli czas na lekturę i na zadumę. Nawet gdy lektura na przemian rozrywa lub goi nasze serca... .
 
Cały Twój komentarz znakomicie zrozumiałem ale jak się zorientowałeś odrobinkę zmanipulowałem. Ale to w dobrych intencjach.
Proszę o wybaczenie.
 

PS. Ale nie myśl sobie za to co napisałeś w notce: "Spoliczkowane społeczeństwo - czas na przewrót" - http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/61899,spoliczkowane-spoleczenstwo-czas-na-przewrot
zgody między nami nie będzie !
raven59
O mnie raven59

„Przypatrzcie się krukom: nie sieją ani żną; nie mają piwnic ani spichlerzy, a Bóg je żywi. O ileż ważniejsi jesteście wy niż ptaki!" Łk 12,24

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura